Ana içeriğe atla

Samsung S4 Note 3 Pin kodu kırmak kesin çözüm


Pek çoğunuz diğer web sitelerinden aşağıdaki bilgileri edinmiştir evet recovery bir çözüm ama en son çözüm benimde başıma geldi bir anlık note 3 tl pin kodunu unuuttum ve 50 60 defa denedim  bir türlü olmadı samsungdan destek alayım dedim irtibata geçtim maalesef konuştuğum kişi  benden bilgisiz  çıktı artık recovery yaptım yapacaktım ki
http://findmymobile.samsung.com/login.do sitesi  aklıma geldi hemen güç tuşu ile  mobil veriyi  aktif ettim ve bilgisayardan bu siteye giriş yaptım ve ne  göreyim unlock screen diye bir buton var tıkladım hemen baktım vavv  benim tl  ekranı  açılmış  bile pin kodundan eser yok havalara  uçtum  teşekkürler samsung.
Not bunu yapmanız  için samsung  hesabınızın açık olması lazım.












*2767*2878# bu kodla güvenlik kodunu kaldıra bilirsiniz,telefonunuzda donma varsa kaldıra bilir, bazılarında ise simlock kıra bilirsiniz.

NOT: Bu kodu yazdıktan sonra sakın telefonu kapatmayın yada bataryayı çıkarmayın.

Bu işlem sonunda telefon rehberini ve ajanda kayıtlarını silinmektedir.


  1. Samsung 'da Güvenlik Kodu Kırılması - MaxiCep

     › Forum › Diğer Mobil Cihazlar › Samsung
    17 saat önce - 20 gönderi - ‎19 yazar
    NOT: Bu kodu yazdıktan sonra sakın telefonu kapatmayın yada bataryayı çıkarmayın. Bu işlem sonunda telefon rehberini ve ajanda kayıtlarını silinmektedir. ... Bu kilidin ne gibi fonksiyonları var ki kırmak istiyosunuz?
    Tamamen Türkçe Sim Kilidi Kırma
    13 gönderi
    11 Tem 2014
    Gizli Kodlar Nokia, Samsung, Ericsson, Philips ...
    15 gönderi
    11 Tem 2014
    omnia Guvenlik kodu kirma
    7 gönderi
    10 Tem 2014
    Samsung Star Güvenlik Kodu Sorunu!
    7 gönderi
    10 Tem 2014
     alanından daha fazla sonuç
  2. samsung cep telefonları şifre kırma

    .com/
    ... girebilirsiniz sim kartı taktığınızda sadece pin kodu girecek ve bütün heryere şifresiz gireceksiniz ... Model: Samsung d500 simlock kirmak icin #*7337# codu kulanabilirsiniz ... Telefon restardladıktan sonra *0141# yap ve arama tuşuna bas.
  3. Cep Telefonun Güvenlik Kodunu Unuttum .. - SDN Forum

    forum. › Mobil Dünya › Cep Telefonları › Samsung
    27 Oca 2011 - 25 gönderi - ‎6 yazar
    Samsung sgh-3650 corby cep telefonu aldım ve bır kac kez kullandım yalnız hıc guvenlık kodu ... benim tl de 6303 classic unuttum güvenlik kodunu lütfen yardımm. ... SIM ve güvenlik kodlarını maksimum 5 liraya kırıyorlar.
    Galaxy s4 pin şifremi unuttum yardım - SDN Forum ...
    16 gönderi
    18 Oca 2014
    Sim ağı pin kilidini aç GALAXY S3 - SDN Forum ...
    25 gönderi
    14 Ağu 2012
    Samsung 525 wave güvenlik kodunu bilmiyorum ...
    18 gönderi
    2 Eki 2011
    Puk kodu-pin kodu çözüm [ÇÖZÜLDÜ] - SDN Forum ...
    25 gönderi
    30 Eyl 2010
  4. Samsung Galaxy Android Ekran Kilidi Kırma, Açma Yöntemi ...

    samsung-galaxy-android-ekran-kilidi-kirma-acma-yontemi/
    18 Ara 2012 - Telefonunuzun ekran kilidini veya PIN şifrenizi açmak/kırmak için 2 yöntem bulunuyor. .... samsung galaxi s2 telefonumu klide salmiwdim,cox sayda kod ... Samsung Ace'dir telefon. tel kapalı iken power tuşu ile ekrandaki geri ...
  5. samsung telefon kilidi kırma ? - Turkhackteam.net/org - Turkish ...

    .../348881-samsung-telefon-kilidi-kirma.html
    22 Ara 2009 - 6 gönderi - ‎3 yazar
    arkadaşlarım samsung c3053 modeli cep telefonumun telefon kodunu unuttum.google de araştırdım ama net bi bilgi bulamadım.. bu konuda ...
  6. Ekran Kilidi/Pin Kodu Sorunu - Forum - Andronova

    howthread.php?5148-Ekran-Kilidi-Pin-Kodu...
    1 Oca 2012 - 10 gönderi - ‎4 yazar
    Ama ekran kilidini açmak istediğimde pin kodunu kabul etmiyor. ... Telefon güvenlik kodu kitli bir şekilde kaldığı için güvenlik gereği format .... tekrar eski haline getirilemiyor sanırım (Samsung Galaxy s3) Sorunun çözümü ile ...
  7. Android Tablet Ekran Kilidi Şifresi Nasıl Kırılır ve Sıfırlanır ...

    /android-tablet-sifre-kaldirma.html
    19 Şub 2014 - Eğer bu işlemler işe yaramıyorsa tablet/telefon marka ve modelini yorum ... Harici klavye baglayabiliyorsanız pin kodunu onunla girin, dokunmatikte bir sorun olabilir. .... samsung galaxy not 3 ve ses acma tusu 2 kere gıdıyor.
  8. Telefon güvenlik kodu kırma,telefonda güvenlik kodu nasıl ...

    /2013/.../telefon-guvenlik-kodu-krmatelefonda.ht...
    nokia güvenlik kodu kırma,telefon kilidi kırma,güvenlik kodu kırma. telefon kilidi ... admin benimki samsung gt c3200 kod yazmiio sadece acil aramlar icin dio.
  9. Samsung Galaxy S4 (GT-I9505) Sim Kilidi (Unlock) Nasıl ...

    -galaxy-s4-gt-i9505-sim-kilidi-unlock-...
    19 May 2013 - Yeni operatörünüzden sim kilit unlock kodu isteyebilirsiniz. ... APPLICATION mesajı alıyorsanız bu kod sizin telefon için uygun olmadığını belirtir. ... samsung galaxy s4 i9505 cihazımı ilk kez türkiyede açtığımda sim network pin ... merhaba ingiltereden aldıgım samsung s4 ün sim kilidini kırmak için metehan ...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yalda Abbasi Mohsen Mizazade Le Yare Sözleri Türkçe

Kadın Ez ku iro pır xemginim, lê yare… (Ben ki bugün çok dertliyim, le yare…) Lê yare, gul nare… (Le yare… Gül nare…) Cab levina negerinım, lê yare… (Bir divane onu ararım, le yare…) Lê yare, hevale… (Le yare, hevale…) Neşan jêde ev nabinim, lê yare… (Ararım da bulamam, gül nare…) Neşan jêde ev nabinim, lê yare… (Ararım da bulamam, gül nare…) Derdê dılemın koriyeh, lê yare… (Gönlümün derdi kördür(?), le yare) Lê yare, gul nare… (Le yare… Gül nare….) Xussan canê mın xariye, lê yare… (Xuslar(?) canımı yedi, le yare… ) Lê yare, hevale… (Le yare, hevale…) Didar maye kıyamete, lê yare gul nare… (Buluşmak kıyamete kaldı, gül nare…) Didar maye kıyamete, lê yare gul nare… (Buluşmak kıyamete kaldı, gül nare…) Erkek; Caylan kuştın, jınan bırın, lê yare… (Caylanı öldürdüler, kadınlar kötürdüler, le yare…) Lê yare, gul nare… (Le yare… Gül nare…) Gulyarê mın esir kırın, lê yare… (Gülyarımı esir ettiler, le yare…) Lê yare, hevale… (Le yare, hevale…) Van fıritın le

İbrahim Tatlıses Filmleri

İbrahim Tatlıses Filmleri,İbrahim Tatlıses Filmleri izle,yeşilçam hülya avşar -İbrahim Tatlıses Filmleri,türk sineması İbrahim Tatlıses Filmleri,eski nostalji İbrahim Tatlıses Filmleri Bu Bölümde ibrahim Tatlisesin Cevirdigi Tüm Filmler Yeralmaktadir. Filmleri izleye Bilmek icin Resimlere Tiklayiniz. Bazi Filmler 2 Cd Olarak Eklenmistir. Filmin Devamini izleye Bilmek icin Hemen Yanindaki Resimi Tiklayarak Filme Devam Baka Bilirsiniz iyi izlemeler. Burdaki Filmler Tanitim Amaciyla Sunulmustur. Sanatcilara Destek Vermek icin Orjinal Cd lerini Satin Almanizi Tafsiye Ederiz. Sitemizdeki Filmlerimizin Yüzde 99 u Nostalji Agirlikli Filmlerdir. Alisan - 1982 ibrahim Tatlises - Yaprak Özdemiroglu - Yaman Okay - Savas Akova Ali Tutal - Zeynep Irgat - Alev Gürzap - Hamit Yildirim ALLAH ALLAH - 1987 ibrahim Tatlises - Melike Zobu - Mehmet Ali Erbil Neslihan Acar - Neriman Köksal - Hüseyin Kutman Asiksin - 1988 ibrahim Tatlises - Hülya Avsar - C

Engin Noyan Güzel Dua

 Yâ Berr! Yoktum yokluğumun farkında değildim İyilik ettin var eyledin beni Anılmıyordum anılmaya değer değildim İyilik ettin insan eyledin beni Bilmiyordum bilmediğimi bilmiyordum İyilik ettin kendini bilir eyledin beni Bilmiyordum senin farkında değildim İyilik ettin inanlardan eyledin beni Kimsesizdim kendime dost arıyordum İyilik ettin dostun eyledin beni Yetimdim sahibimi arıyordum İyilik ettin rahmetine çağırdın beni Hatalıyım pişmanlık duyuyorum